Gyorsabb Google első hely megszerzés, és nagyobb látogatószám megszerzése egyetlen Cornerstone Conten, azaz Sarokkő tartalommal. Ebből a képzésből megtanulhatod, hogy mi az a Sarokkő technika.
Képzés tartalom
Bevezetés és alapok
A sarokkő tartalom elkészítése
A SEO eredmények növelése
Utószó és összegzés
szia! egy olyan kérdésem lenne, ha oldal a sarokkő tartalom, akkor a cikkek, amikből linkelem milyen kategória alá esnek? nálam valahogy egyértelműbbnek tűnt, hogy a kategória jól ki van dolgozva (kvázi sarokkő szinten), és onnan linkelem a kapcsolódó cikkeket, meg onnan vissza. De ebben az esetben, ha a sarokkő tartalom oldal, akkor teljesen más a kategória megnevezése, vagy ez most akkor hogy jön ide? Segíts ebben kérlek! köszönöm.
Több teszt is volt, hogy ha egy nagy versenyben lévő kulcsszóra akarsz feljuttatni egy tartalmat, akkor gyorsabban és stabilabban jön a jó helyezés, ha ez egy oldalnak van létrehozva.
Több piacon láttam, hogy a sarokkő tartalmat cikknek hozzák létre. Ez is működik, de valószínűleg több linképítés kell. Ebben az esetben bekerül egy létrehozás dátuma is a forráskódba, így valószínűleg ez a Google kisebb prioritással kezelni, mint egy stabil helyen lévő belső tartalmat.
A belső linkelésnél bármelyik cikkből linkelheted a sarokkő tartalmat, ami RELEVÁNS! Tehát, ha olvassa a Google a tartalmad, például látja, hogy egy adott blokk pont a sarokkő tartalmadról szól, és innen linkelhetsz rá, hogy itt és itt a téma jobban ki van dolgozva.
Hozhatsz létre kategóriát ebben a témában is. Ilyen esetben a Google látni fogja, hogy melyik tartalmad illik rá a keresési szándékra. Ha a Google elején az adott kulcsszóra csak tartalmi oldalak vannak, akkor nem fog jól teljesíteni a kategória oldal.
Az oda-vissza linkelésről voltak viták, illetve beszélgetések is a Facebook csoportban, és szakmai fórumokban is. Az alap felállás, hogy logikus, ha visszafele is linkelsz, de SEO szempontból nem lenne jó.
Én is linkelek visszafele pár oldalt a sarokkő cikkről, de nem mindet. Nem akarom, hogy a tartalmam egy linkekkel telezsúfolt „katyvasz” legyen.
A linkekkel kapcsolatban az alap dolog az, hogy ad és elvesz X linkerőt. Tudom ez nem ennyire egyszerű, de érdemes ezt is szem előtt tartani. Meglinkeled azt a tartalmat amit előre szeretnél juttatni, de visszafele már nem zsúfolod tele linkekkel. Minden szakember aki használja ezt azt mondja csak egyfelé linkel.
Ezt tudod ellenőrizni a Website Auditor-ban is. Ott megnézheted a belső Page Rank áramlásokat. Itt a legnagyobb értéken a sarokkő cikknek kell lenni a főoldal után, tehát erre mutat a legtöbb link. Ha ebben az esetben minden aloldalt visszalinkelsz, akkor a weboldalon belüli FONTOSSÁGA csökken pont annak a tartalomnak, amiről azt akarjuk mutatni a Google-nek, hogy ez a LEGFONTOSABB tartalmunk.
A WebSite Auditor opciót keresd a Site Structure -> Visualization ablakban. Itt a fejlécben lévő szűrőt nyisd le a Click Depth-ről az Internal Page Rank opcióra. Na itt kell a legnagyobbaknak lenni a sarokkő cikkeknek, és ezt úgy éred el ha meglinkeled őket, viszont kifelé már nem vezeted a linkerőket.