A hagyományos keresést és az eddig ismert keresőoptimalizálást felváltja a mesterséges intelligencia alapú keresés, és ennek az optimalizálása az AEO (Answer Engine Optimization).
Ha most erre nem optimalizálsz, akkor valószínűleg a jövőben sokkal kevesebb organikus forgalmad és vásárlód lesz a keresőkből, mint eddig volt.
Az Answer Engine Optimization (AEO), vagyis a válaszadó motorok optimalizálása egy új megközelítés a keresőoptimalizálásban, amelynek célja, hogy weboldalunk tartalma közvetlen válaszokat nyújtson a felhasználói kérdésekre.
Az AEO különösen fontos az olyan modern keresési megoldások számára, mint az AI-alapú ChatGPT Search vagy a voice-assist technológiák, például Siri vagy Alexa, amelyek gyors és pontos válaszokat biztosítanak a felhasználóknak.
A ChatGPT Search már most ad látogatókat a weboldaladnak, a SearchGPT majd hamarosan, ha használod az AEO technikákat.
Nézd meg a lenti képet, a SEO Navigátor már kap látogatót a jobb oldali idézetek blokkból, a keresési találatokból és a szövegben elhelyezett linkekből.

AEO találatok a ChatGPT Search-ben: A feltett kérdésre a SEO Navigátor-ról idézett a ChatGPT, linket is adott.
Végezd el ezt a képzést, állítsd be az új szabályoknak megfelelően a weboldalad, és szerezz új, ingyenes forrásokból vásárlókat.
A képzés során részletesen megismerkedünk azokkal a technikákkal és eszközökkel, amelyekkel az AEO hatékonyan alkalmazható.
Az AEO képzés célja, hogy teljes körű gyakorlati tudást nyújtson, amellyel weboldalad kitűnhet az egyre fejlődő AI-alapú keresési környezetben. – SEO Klubtagsággal azonnal elkezdheted a képzést!