Domán Zsolt egy esettanulmányt hozott el, hogy hogyan csinálhatsz Te is ilyen eredményeket egyetlen csali használatával.
Domán Zsolt a DO! marketing alapítója, aki már 21 évesen egy 70 millió forintos árbevételű vállalkozás társalapítója volt, segít sikerre vinni a vállalkozásod! Zsolt hatalmas erővel robbant be a hazai online marketing tanácsadó bizniszbe, és számos kisvállalkozás életében hozott pozitív változást.
Képzés tartalom
Bevezetés
Miről lesz szó, és egy érdekes FIGYELEM teszt (4:10)
Jelenleg nincs hozzáférésed ehhez a tartalomhoz
Értékesítési tölcsérek
Mik azok az értékesítési tölcsérek (4:37)
Jelenleg nincs hozzáférésed ehhez a tartalomhoz
Mik az értékesítési tölcsérek előnyei (4:09)
Jelenleg nincs hozzáférésed ehhez a tartalomhoz
Gyakorlati lépések és példák
Letölthető anyagok és segédletek (4:03)
Jelenleg nincs hozzáférésed ehhez a tartalomhoz
Hogyan készítsd el az első belépő terméked + magyar példák (9:32)
Jelenleg nincs hozzáférésed ehhez a tartalomhoz
Esettanulmány a magyar piacról
ESETTANULMÁNY: 1650 e-mail cím, 79 könyveladás és 21 tréning résztvevő egyetlen csalival (4:59)
Jelenleg nincs hozzáférésed ehhez a tartalomhoz