Domán Zsolt: Értékesítési tölcsérek előadás + esettanulmány

Domán Zsolt: Értékesítési tölcsérek előadás + esettanulmány

Jelenlegi állapot

Nem jelentkeztél

Ár

Ingyenes

Kezdj hozzá

Domán Zsolt egy esettanulmányt hozott el, hogy hogyan csinálhatsz Te is ilyen eredményeket egyetlen csali használatával.

Domán Zsolt a DO! marketing alapítója, aki már 21 évesen egy 70 millió forintos árbevételű vállalkozás társalapítója volt, segít sikerre vinni a vállalkozásod! Zsolt hatalmas erővel robbant be a hazai online marketing tanácsadó bizniszbe, és számos kisvállalkozás életében hozott pozitív változást.

Képzés tartalom

Bevezetés
Miről lesz szó, és egy érdekes FIGYELEM teszt (4:10)
Értékesítési tölcsérek
Mik azok az értékesítési tölcsérek (4:37)
Mik az értékesítési tölcsérek előnyei (4:09)
Gyakorlati lépések és példák
Letölthető anyagok és segédletek (4:03)
Hogyan készítsd el az első belépő terméked + magyar példák (9:32)
Esettanulmány a magyar piacról

Tags


{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>