WhitePress: Ne csak a kulcsszavakra figyelj, ha sikeres tartalommarketinget akarsz! ⋆ OVGO
2

WhitePress: Ne csak a kulcsszavakra figyelj, ha sikeres tartalommarketinget akarsz!

Te is fontosnak tartod, hogy az oldaladon csakis kiváló minőségű tartalom jelenjen meg? Ez már félsiker, a siker másik felét viszont az fogja adni, hogy mihez is kezdesz ezekkel a tartalmakkal.

Sokan esnek abba a hibába, hogy áldoznak a minőségi szövegekre, cikkekre, de aztán csak feltöltik ezeket, és hátradőlve várják a munka gyümölcsét. Nos, az esetek többségében hiába várják. Ha vannak színvonalas cikkeid, óriási hiba a véletlenre bízni, hogy ezek eljutnak-e a célcsoportodhoz.

Minden szempontból jó a szöveg?

Ha a weblapodon megjelenő szövegek tele vannak releváns információval, olvasmányosak, figyelemfelkeltő képek, esetleg videók tarkítják, az szuper, elindultál a jó irányba.

De ez még nem minden.

Ahhoz, hogy a felhasználók találkozzanak ezekkel a remek tartalmakkal, tenned kell róla, hogy „szeresse” őket a Google, jó helyen legyenek a találati listában, ha az emberek az adott témára keresnek rá. A Google azonban nem rak előre csak azért, mert feltöltöttél egy nagy adag cikket.

WhitePress - Content & Influencer Marketing

Content Marketing & SEO platform. Cikkek rendelése és elhelyezése más weboldalakon.

Persze ahhoz, hogy egyáltalán legyen esélyed előrejutni, fel kell őket töltened, de ezen a ponton még messze vagy a célod elérésétől. A Google ugyanis számos szempontot vesz figyelembe, amikor rangsorolja a találatokat, és ezek közül csak az egyik az, hogy releváns információkat tartalmazzon az oldal. Ez több szempontból is fontos tényező, de nem az egyetlen.

Senki sem ismeri az összes szempontot, amit a kereső figyelembe vesz, hiszen akkor meg is lenne a biztos recept arra, hogy jó helyezéseket érjünk el. Néhányat ismerünk, néhányat pedig találgatunk, és igyekszünk minden ismert lehetőséget megragadni arra, hogy minél jobbak legyenek az eredményeink.

A kulcsszavak fontossága

Az, hogy fontosak a kulcsszavak, senkinek sem újdonság. Mégis, néhol még mindig erős tévhitek élnek azzal kapcsolatosan, hogy pontosan milyen kulcsszavakat célszerű használni, és hogyan.

Biztos Te is láttál már olyan weboldalt, ahol a cikkekben, termékleírásokban, kategórialeírásokban, szolgáltatások ismertetőjében zavaróan sokat szerepeltek egyes szavak, kifejezések.

Annyira sokat, hogy az egész szöveg mesterkélt és élvezhetetlen volt tőle, ezért inkább el sem olvastad.

Kulcsszó zsúfolás a tartalomban.

Kulcsszó zsúfolás a tartalomban.

Ahogy Te nem díjazod ezeket, úgy a Google sem, de sokan nem hiszik ezt el, és továbbra is a kulcsszóhalmozást tekintik kiváló SEO eszköznek.

Pedig nem az, sőt, a Google bünteti is, ha nagyon erőltetettre sikerül a szöveg, mégpedig azzal, hogy nemhogy előre nem kerülsz, hátrébb fogsz sorolódni.

De akkor mi is legyen kulcsszavakkal?

Kellenek, ez egyértelmű, de nem halmozva.

Számítanak a rokon értelmű szavak is, illetve, ha valóban az adott kulcsszóról szól a szöveg, magadtól fogod annyiszor használni, ahányszor elég is.

Egyszerűen azért, mert így lesz jól érthető a szöveged.

Görcsösen figyelni tehát nem kell erre, és főleg nem cél, hogy megadott szavak és kifejezések minél többször forduljanak elő. A Google már „okos”, nem kell a „szájába rágni”, hogy miről szól a szöveg, ugyanis fel fogja ismerni magától is.

Vannak ugyanakkor olyan eszközök, amik igen hatásosan tudják előre mozdítani az adott oldalt a Google találati listán. Ennek ellenére sokan nem szentelnek kellő figyelmet az egyik legfontosabb ilyen elemre: a linkekre.

Hogy jönnek ide a linkek?

Lehet, hogy sokaknak nem ismeretlen a válasz: úgy, hogy ha többször hivatkoznak a te oldaladon elhelyezett cikkekre, egyéb tartalomra, akkor az oldalad értékesebb lesz a Google szerint.

Magyarán, azzal is helyeket léphetsz előre, ha más oldalak megjelölnek forrásnak, mert ez egyértelműen erősíti a hitelességedet.

Minél több releváns és értékes link mutat a weboldaladra, annál hitelesebb leszel a Google szemében.

Minél több releváns és értékes link mutat a weboldaladra, annál hitelesebb leszel a Google szemében.

Itt kanyarodhatunk vissza ahhoz a ponthoz, hogy miért is gond, ha semmit nem kezdesz a kiváló minőségű tartalmaiddal, csak várod a csodát.

Előfordulhat, hogy lesz egy-két linked, de korántsem biztos. Ez szükségszerűen azt eredményezi, hogy nem jut el annyi emberhez a tartalmad, amennyihez juthatna, ha energiát szánsz a terjesztésére. És itt most nem direkt hirdetésekre gondolunk.

Sokat tehetsz az előrébb jutásért azzal, ha Te magad gondoskodsz róla, hogy legyen, aki hivatkozik az oldaladra.

De hogyan teheted ezt meg?

Szerezned kell oldalakat, akik hajlandóak hivatkozni a tiedre. Nagyon egyszerűnek hangzik, de egyáltalán nem az, több okból sem.

Egyrészt, nem mindegy, hogy milyenek ezek az oldalak. Az egész folyamatot tehát egy alapos kutatómunkával kell kezdened.

A Google akkor fogja értékelni a hozzád vezető linkeket, ha olyan weboldalakról jönnek, amik maguk is jó forgalmat produkálnak, illetve amikre mások is hivatkoznak.

Az tehát nem megoldás, hogy néhány akármilyen oldallal megállapodsz, esetleg te hozol létre ebből a célból honlapokat. Csak akkor érnek valamit a linkek, ha minőségi weboldalakról jönnek. Ezeket nem könnyű feladat megkeresni.

Másrészt, ha már megvannak ezek a honlapok, jöhet az a rész, hogy elérd, hogy hivatkozzanak rád. Nem mindegyik fog, és amelyik igen, az sem ingyen. Nehéz és fáradságos munka, és nem biztos, hogy megtérül a végén. A linkek ugyanakkor kellenek ahhoz, hogy el tudd érni a szövegeiddel a kívánt hatást.

Jó lenne, ha lenne egy platform, ami megkönnyítené ezt az egészet, – ugye?

Az az igazság, hogy van, mégpedig a WhitePress platformja, ami sokkal hatékonyabbá tudja tenni a tartalommarketinget.

A WhitePress platformja, ami sokkal hatékonyabbá tudja tenni a tartalommarketinget.

A WhitePress platformja, ami sokkal hatékonyabbá tudja tenni a tartalommarketinget.

Amibe eddig sok energiát öltél, az mostantól megy automatikusan

A WhitePress azzal spórol meg rengeteg munkaórát a marketingeseknek, hogy összehozza azokat, akik külső megjelenésre vágynak, azokkal, akik erre hajlandóak felületet biztosítani.

Tehát, ha neked van egy jól összerakott oldalad, teli s tele jó minőségű, nagyon informatív cikkekkel és más tartalmakkal, és szeretnéd, ha az oldaladra hivatkoznának színvonalas honlapok, a WhitePressen keresztül találhatsz ilyen partnereket.

Miért jó ez a másik félnek? 

Egyrészt, mert bevételt szerez vele, másrészt, mert így minőségi tartalom kerül az oldalára. A linket ugyanis értelemszerűen egy cikkben helyezi el, amit küldhetsz Te, vagy kérheted, hogy a WhitePress szövegírója írja meg, az általad megadott témában és feltételekkel.

Összességében ugyanaz történik, ami történne akkor is, ha Te kutatnád fel a potenciális partnereket: a kereslet találkozik a kínálattal.  Csak lényegesen gyorsabban és hatékonyabban, köszönhetően a kidolgozott rendszernek.

Amibe eddig sok energiát öltél, az mostantól megy automatikusan.

Amibe eddig sok energiát öltél, az mostantól megy automatikusan.

Automatizált rendszer

A platformnak hála, pillanatok alatt keríthetsz megjelenési felületet, ugyanis a rendszer teljesen automata módon működik.

Egy részletes keresőbe kell beírnod, hogy milyen partnerre van szükséged, és olyanokat fogsz találni, akik minden elvárásodnak megfelelnek.

A WhitePress minden partnerével szemben komoly elvárásokat támaszt, így nem fordulhat elő, hogy olyan weblapon jelenik meg a linked, ami nem releváns a Google szempontjából.

Csakis minőség oldalak kerülhetnek be a rendszerbe, amiket szigorú feltételek alapján szűrnek. A regisztrált weboldalakat SEO szempontból is vizsgálják és több mint 25 mutatót köztük DA, PA, Moz Rank, Ahrefs Rank, TrustFlow kínálnak minden portálról.

Összesen több mint 13000 weboldalon találhatsz helyet  a megjelenéshez. 

A WhitePress jelen van Európa több országában is (Magyarországon kívül Lengyelország, Bulgária, Románia, Csehország, Szlovákia, Ukrajna, Egyesült Királyság), így akár külföldi publikálásra is tudnak lehetőséget biztosítani, minden esetben helyi szövegíróval.

A regisztrált weboldalakat SEO szempontból is vizsgálják (több mint 25 SEO mutató).

A regisztrált weboldalakat SEO szempontból is vizsgálják (több mint 25 SEO mutató).

Követhető eredmények

A WhitePress lehetőséget biztosít a megjelenés eredményeinek követésére is.

A közzétett cikkeket ugyanis minden esetben figyelemmel kísérik, és a statisztikai adatok az ügyfelek rendelkezésére állnak, így jól látható, hogy mennyire sikeres az együttműködés.

Nincs zsákbamacska, mindenki láthat mindent!

Ez egy egyszerű, de nagyszerű rendszer, széleskörű lehetőségekkel, hogy a marketingesek a tartalom megalkotásával foglalkozhassanak, az eredmények pedig minél gyorsabban jöhessenek.

Ha eddig hatékony voltál, a WhitePress segítségével még hatékonyabb lehetsz!

Gyakran ismételt kérdések

Mi a WhitePress?

A WhitePress egy tartalom terjesztési platform. Egy teljesen automatizált kiadói piac, ami kapcsolatot teremt a digitális PR ügynökségek, médiaügynökségek, weboldal tulajdonosok és influencerek között.

Hogyan egyszerűsíthetem a weboldalam hirdetését?

A WhitePress rendszerében már több mint 14.000 weboldal található meg. Ezeknek a weboldalaknak elérhető több mint 25 SEO faktora, ami hatalmas segítséget nyújt a weboldalak kiválasztásában a linképítés során. Emellett pár kattintással megrendelhető bármelyik média megjelenés.

Mire jó pontosan a WhitePress weboldala?

A WhitePress weboldalán regisztrálva felkínálhatod a blogodat PR cikkek megjelenítésére, így pénzt kereshetsz a honlapoddal. Ha a keresőoptimalizálási eredményeidet javítanád, akkor a linképítésben tud segíteni a WhitePress.

Mennyi weboldal közül választhatok a Whitepress szolgáltatásában?

A WhitePress együtt dolgozik több mint 14000 weboldallal és bloggal, amelyek közül kiválasztva a releváns honlapokat megrendelheted a saját PR cikk megjelenésed.

  • Mária H szerint:

    Értem a WhitePress nagyszerűségét,de én az alapoknál szeretném kezdeni,szeretném,ha az elkészített weboldalamat megnéznéd és értékelnéd negytermek.hupont.hu az elérhetőségem.Köszönöm
    Marcsi

  • >